Friday, December 11, 2009

Toge...


Toge...

mengikut istilah nya adalah satu sayuran. tapi bagi aku ia nama yang unik(hehehe)

ia adalah nama samaran aku dari aku umur 13 hingga kini... melekat sampai sekarang... aku sendiri tak pasti mengapa dan kenapa nama ini masih aku suka...


Toge...

cerita toge ini bermula apabila aku sekolah berasrama di mana di situ juga toge senior iaitu abg aku juga bersekolah di situ... mengikut cerita abg aku sendiri, sebelum dia masuk ada seorang ni suka sangat makan toge... terlampau addict la kot(hahaha)... dan apabila abg aku juga mempunyai muka yang seiras orang tu, maka abg aku juga dipanggil toge dan apabila aku sendiri juga masuk sekolah tu, aku juga dipanggila toge... begitulah ceritanya... memang x best cerita ini(hahahahaha)

No comments:

Post a Comment